اتصالات قابل پیاده کردن چدنی

اتصالات قابل پیاده سازي جزو قطعات پرکاربرد خط لوله می باشد که جهت نصب آسان و مطمئن شیرآلات و همچنین امکان خارج کردن شیرآلات در زمان تعمیرات از آنها استفاده می شود.

ech2

آشنایی

ech2

آشنایی 

اتصالات قابل پیاده سازي جزو قطعات پرکاربرد خط لوله می باشد که جهت نصب آسان و مطمئن شیرآلات و همچنین امکان خارج کردن شیرآلات در زمان تعمیرات از آنها استفاده می شود. اتصالات قابل پیاده کردن با ایجاد فاصله مابین شیر و خط لوله موجب می شود
شیرآلات به راحتی در محل خود قرار بگیرند و سپس با محکم شدن اتصالات قابل پیاده سازي در محل خود، خط لوله و شیرآلات به حالت صلب رسیده و آببندي کاملی بین فلنج ها ایجاد می شود. بعلاوه باعث می شود تا نیروهاي شعاعی و محوري وارد شده به شیر کاهش یابند
و همین مسئله به علت کاهش تنش هاي اضافی بر روي شیر عمر آن را بالا می برد. یکی دیگر از مزایاي این اتصالات اصلاح کسري و یا اضافی طول خط لوله می باشد که ممکن است در حین اجرا بوجود آمده باشد.

مشخصات


خصوصیات و مزایاي فنی :

سوراخکاري طبق استاندارد DIN 1092-2

تست نهایی طبق استاندارد ISO 5208 یا DIN/EN12266

ماشینکاري فلنج ها بر اساس استاندارد DIN 1092-2

پوشش رنگ اپوکسی الکترواستاتیک کوره اي

در موقع پیاده نمودن از طریق پیچ و مهره ها طول قطعه را تقلیل داده بطوري که فضاي کافی براي برداشتن شیر و واشرهاي آببندي وجود خواهد داشت.

نکته: هنگام سفت نمودن پیچ ها باید به موازي بودن خطوط لوله ها توجه شود، تا از نشتی در حول آببندي قطعه قابل پیاده کردن جلوگیري به عمل آید.

 

کاتالوگ آنلاین


catalog

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *